Rabu, 4 Disember 2013

Cuti ~

Assalamualaikum readers :')
dh lme xbkak blog nieh , huh , *ngeluh jer keje -,-
sedih kan lgu blog nieh ? :'( mcm teringt knangn lme jer ...
tp knapa ? errr , just nonsense !
kwn2 aq smua dh busy dngn keje msing2 , aq ? busy lyn karenah adek aq kat rmah -___-
so bored , melainkan klo mak aq dpt belikn novel bru untuk aq ! thu x ? dlm mse 4 hari je , aq boleyh habiskan bce 1 novel tebal , klo sebulan ? OMG :O ptut lah mk aq xsnggup nk belikn aq novel bru ,, hmm , tired with all this nonsense things ~
aq xsbr nk cpt2 blajar kereta n dpt lesen , bler dh dpt lesen , rse kurng siket beban , huh ,
aq brhasrat sngt2 klo spanjng cuti SPM nieh , aq bleyh berubah O:)
skurng-kurngnya jdi baik n lebih baik , selain tuh , aq skang nieh dh pandai ngada-II minta bpk aq belikan "makeup" , but you know what he said ? He always say "NO" ! -_-
seumur hdup aq lah kan , aq prnah sekali jer pkai makeup , itu pon just bedak n gincu , msetuh ad kenduri kahwin n aq msih kecil lgipon bpk aq xtau ,,
bler aq tngok orng laen brsolek , aq rse mcm nk cube jer , tp xprnah ad peluang , erhh , knapa ?!
aq xtau pon mcmne nk gne semua alat solek tuh ! but , hmm , nevermind , skang yg paling penting , aq rse hdup aq slepas SPM dh mcm xde hala tuju jerk ....
knapa ika , knapa ?! ah , emotional sngt lah aq ~ ntah pape ,
aq cume dpt pegi brcuti seminggu jer dkt phng n melaka , tp adek aq dpt pegi Langkawi , ini tidak adil !
erhh , xpelah , mungkin xde rezeki kau ika ,
skang nieh.....
aq rse mcm kesunyian , aq rse mcm , mcm ,,, teringin nk partner yg sntiasa memahami aq n bleyh trima diri aq seadanya :( yg penting partner nieh , bkn mcm "EX" aq !
Kata orng ,
"Cinta sejati tak perlu dicari kerana cinta itu akan datang sendiri dari hati yang ikhlas,
Cinta yang dicari pasti tidak akan kekal abadi"
wauu , sjak bler aq dh pndai nk brjiwang dngn ayt puitis mcmnie ? :O
Hmm , well , smpai bler aq nk tunggu ? that's okay :'D
akan setia menanti sebuah cerita tentang "CINTA" yang lahir dari sebuah hati yang ikhlas untuk mencorak pelangi dalam kehidupan ini .....
arghhh , pengaruh novel smua nieh ! sdh2 lah ika , terima knyataan dunia novel xkan prnah jdi dlm dunia realiti yg kau tngh jalani nie... -,-"
btw , ini gmbr aq mse cuti :D
poyo kan muka ? :\
it's okay , aq memng poyo :D :P
oke ke ? klo burok jujur jer , xpyh nk kalis-II, :P
"Jujurlah sayang ,
aku tak mengapa ,
biar semua jelas tak berbeda "
muahaha :*
tdur lmbt lgi harinie ,
k lah , bubbye , night-II ! ;D


Tiada ulasan: